maayasveensson

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Maya - 23 augusti 2012 19:59

Nu är sommarlovet slut och allvaret har börjat igen. Desamma gäller för bloggen, sommarlovet är slut och jag lovade att börja blogga igen.

Mitt lov har varit underbart, jag har hunnit med hur mycket som helst. Och tänker inte gå igenom allt i detalj. Men jag började lovet med att jobba 4 veckor, sen var jag på P&L en dag och så bla RIHANNA! Sen var jag mamma och pappa på husvagnssemester och besökte Västkusten, stockholm, gävle, rättvik och massa fler ställen. Efter de drog jag och 9 underbara personer till Frankrike, där graderna var mellan 30-40 varje dag. Vi bodde i ett kloster, och de var en utmaning och en upplevelse så klart! Där träffade vi underbara mäniskor från hela världen (eller europa kanske) haha ingen koll..Maten var väl inte den bästa, men är man tvungen att äta för att överleva värmen så finns de inte så många val. 


Hoppas alla haft en bra sommar! 
Och skulle jag falla tillbaka och ge bloggen lite längre lov så tjata på mig, den har haft alldeles för långt lov. 


M.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards