maayasveensson

Alla inlägg under april 2012

Av Maya - 25 april 2012 17:43

Har nu diskat mitt berg som jag så fint hade skapat på diskbänken. Passade även på att torka golvet inne i köket, vilket jag inte gjort på länge. Så nu har jag ett fint och rent kök som luktar väldigt gott. 

Bara jag får tillbaka orken ska jag packa resväskan, och hoppas på att jag får åka hem i morgon. Sen är de lååånghelg!


Hade väl en ganska menigslös dag i skolan. På gympan spelade vi pingis, och chillade i gymmet. Sen hade våran käre hasse glömt säga att han skulle sitta på ett nationellt prov i 5 timmar med treorna. vilket betydde att två lektioner vart inställd. Hade sedan matte, fick tillbaka matteprovet och de resulterade 2 av 3 rester. Ganska glad att jag klara en del iaf. Sen så kom vi fram till att vi har ungefär 5-6 mattelektioner kvar. Och då är de dom sista mattelektioner jag någonsin kommer att ha i hela mitt liv! Så underbart skönt!



Av Maya - 24 april 2012 10:47

Hejsan hoppsan!


Har precis haft nationella i Svenska, tror faktiskt att de gick bra. Kändes så iallafall så nu är de bara att hoppas på de bästa.


Ska redigera klart en film idag, som går som de vill, är nästa klar, har bara finlir kvar. Vilket tar mest tid..


 

Av Maya - 21 april 2012 12:11

Var ju som sagt på barndisco igår. Super kul, men  guuud så jobbigt. Utmanade ungarna på Limbo. Och då går dom i 4 till 6, alla var ju typ hälften så kort som mig. Överträffade mig själv och vann alltihop. Kan lova att de känns i ryggen idag. Men kul var de!


Nu ska jag sätta igång med lite pluggning innan Sanna kommer hit, för då lär de ju inte bli nå pluggat :h

Av Maya - 20 april 2012 16:15

HejHopp!


SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD! 

Tänk att vårt underbara lag tog guld, hela 13 år sen sist! Ångrar nästan att jag åkte hem igår. Skulle varit roligt att gå ner på stan och uppleva festen!


Varit på gamla skolan, nästan hela dagen! Träffat massa goa människor och skrattat nå enormt.

Öviningskört, vilket gick som de gick. Jag är helt coollugn när vi kör på vägar där de inte är någon trafik, men sen när de kommer till att åka runt inne i Sveg hamnar jag i panikångest, och allt går åt h*lvete.. 

Ikväll är de småbarnsdisco på skolan, så jag tänkte att man kanske skulle gå dit och se om de är nå drag.  


Av Maya - 20 april 2012 10:56

Vaknar upp i Sveg i min alldeles egna underbara säng!

Nu har jag bråttom till Skolan för att hålla Sanna sällskap vid lunchen! Hinner nog göra ett till inägg innan dagen är slut! Puss

Av Maya - 19 april 2012 10:15

Hejsan! 

Väljer nu att byta blogg. Pga av olika själ. 

Sitter just nu i skolan och gör typ ingenting. Vi har haft tid till att göra klart alla rester i Svenska och engelska. Vilket jag är så gott som klar med. Har nu bara en uppsats att skriva klar tills i morgon. Men de tar jag nog på tåget hem. Åker som sagt hem till Sveg idag, tidigare än planerat. Men väldigt skönt. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards