maayasveensson

Alla inlägg under maj 2012

Av Maya - 30 maj 2012 09:04

             



Bilderna är oredigerade så ni få stå ut med lite krimskrams, hihi! Och att vissa är "ej roterade"..     

Av Maya - 24 maj 2012 22:30

Idag var jag ledig, så skönt! Underbart väder har de varit ute oxå! 

När jag och Malin vaknade gick vi på ica och köpte gofrukost som bestod av jordgubbar, melon osv.

Sen drog vi till hennes häst, och jag fick rida. Hihih, skit kul vare!


Nu var de meningen att jag skulle plugga, då jag har redovising av mitt slutprojekt imorgon, och även ett prov. Men ännu har jag inte börjat. Känner mig stressad? JA! Men jag ska snart börja!..


           

Av Maya - 23 maj 2012 15:39

Halloooo!


Idag har vi haft orienteringsprov i Hemlingby, och jag säger då de ja..huvva! Vi hittade iallafall 1 kontroll av 8.. vi var på helt fel ställe och letade..Så nu får vi göra om de i 2:an. Vi hade chansen att göra om de idag, men nej. Kroppen var helt slut efter gått runt i skogen i 2 timmar!

Dagens snackis blev ju iallafall den snygga killen som kom dit och började gymma? ute.. Haha that ass säger jag bara! Ohh.. sen hade han med sig högtalare och satte på hög musik..jag menar varför inte gå på gymmet istället? Inte för att jag klagar, fick ju något stiligt att kolla på! HAHA.


Mia har nu tagit över min säng verkade de som, sötan. Får väl ta min powernap i soffan jag då! 

Fast jag skulle gärna vilja gå ut och sätta mig i solen, men var ut nyss och de var inte så varmt som de ser ut, blåser lite för mycket.   


Av Maya - 22 maj 2012 16:38

Hejsan!


Haft nationella, de två första delarna gick helt okej faktist, men sista delen, gick rätt sagt åt h*lvete! Usch! Hade ingen koll alls på hur man skulle räkna. Hjärnsläpp utan dess like!


När jag kom hem tog jag en timme ute i solen, måste ju passa på nu när den är framme! Och reslutat fick jag av de också, välkomnar solranden sååååå mycket, men den får gärna bli lite skarpare. Men man får ju nästa solsting, klarar inte av att sitta där ute hur länge som helst, men jag ska inte klaga! 


Lite bilder från helgen eftersom jag inte bloggat så mycket. Och de är ju bilder från min IPhone och eftersom jag förmodligen har vattenskada på kameran blir bilderna som dom blir..


           

Av Maya - 19 maj 2012 17:38

Tillbaka i Orsa. Gårkvällen tillbringades i Sveg, med väldigt roligt folk.

Imorse tog jag bussen tillbaka till Orsa, och vi har precis spelat bowling, vilket var super kul och nu väntar jag på att maten ska bli klar! Grillat står på menyn! Mmmmmh så gott de är! Tyvärr regnar de, som vanligt hät i Orsa. Men vad gör väl de när alla ändå är på så bra humör? Haha 


Slänger in en bild från igår på mig och Sannis, och en från i Sommras då vi hade kräftskiva i Älvdalen!


   

Av Maya - 18 maj 2012 10:02

Oj, vad länge sen d var jag skrev här nu. 

VI hade ju som sagt ett stort evenemang på stortorget uner måndag tisdag och onsdag! Kan glatt medela att vi fick in 50 000 :D vilket är hur bra som helst!


På onsdagen åkte jag hem till Sveg, på torsdag morgon åkte vi till Orsa, och idag ska jag hem en snabbis och åker tillbaka på lördag, sen på söndag åker jag tillbaka till Gävle. Som ni förstår bir de väldigt mycket åkande för mig, men så är de när man vill vara på många ställen samtidigt! 


Lite bilder från telefon under några dagar.

               

Av Maya - 14 maj 2012 22:13

       

 
Av Maya - 14 maj 2012 16:41

 


Haha så fint!


Har varit ute och fotat lite med Mia. Där fick ni ett smakprov!


Nu ska jag snart dra iväg på yogan, men hinner nog med ett till inlägg ikväll. Kankse lägger upp lite fler bilder då oxå!    

Ovido - Quiz & Flashcards