maayasveensson

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Peace and Love!

Av Maya - 13 maj 2012 12:31

Wiiiiiiiiiiieehuooooooooooo!

Efter många om och men och mycket kompromisning med Mamma och Pappa så är jag just nu Överlycklig! 

Med tanke på att jag jobbar under hela Peace and love vecka och inte kan ta ledigt, för jag mister så många dagar. Har jag och mamma nu kommit överens om att jag får åka ner på lördag, då bland annat Rihanna och Skrillex spelar! Självklart skulle jag vilja vara där hela veckan, men är så sjukt nöjd att få åka ner på lördan iaf! Visst kändes de i plånboken när biljetten gick på 950 spänn, men de är så värt de! 


Förövrigt har jag haft en skön helg, var med Sanna igår, och idag mötte jag upp Madde och även Emil och vi tog en glass på Ica, satt och pratade massa kul. Nu ska slappa lite framför tv innan de är dags att packa väskan och åka tillbaka till Gävle! 

 
 
my

my

13 maj 2012 13:04

Härligt att du ska få åka! SJälv blir man där hela veckan! ;)

http://www.myeeklundd.blogg.se

Maya

14 maj 2012 16:30

Är inte ett dugg avis på att du ska få vara där hela vecka...inte alls! Haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya - 28 augusti 2012 09:07

Igår blev lägenheten min! Så J*vla skönt!    Den är väldigt liten men mysig!  Här har ni några bilder på hur de såg ut när hon före bodde där, ännu har jag inte själv flyttat in!        ...

Av Maya - 27 augusti 2012 19:59

Media i mitt hjärta. Idag bjöd Mats oss på fika! Precis vad man behöver så här ibland! Efter skolan tog jag och Mia en sväng på stan, och poff så hade jag handlat lite för mycket. Köpte bland annat en klocka Som ni ser på bild här nere. Nu sitt...

Av Maya - 26 augusti 2012 20:56

Detta pendlande.. Har äntligen kommit till Gävle, och nu ligger jag i Mias säng! Snart ska jag bädda ner mig, för är helt slut i både kropp och knopp!  Har haft en härlig helg i Sveg med massa goa! Och hunnit med en hel del!  Imorgon är de dags...

Av Maya - 25 augusti 2012 13:25

Hej hopp! De blir ett litet och snabbt inlägg. Jag har precis duschat och ska snart i väg till glassbaren.  Gårdagens hemresa var kaos, men efter många timmar var jag hemma. De var ett godståg som "spårat ur" haha så alla tåg stod stilla. Vi fick...

Av Maya - 23 augusti 2012 19:59

Nu är sommarlovet slut och allvaret har börjat igen. Desamma gäller för bloggen, sommarlovet är slut och jag lovade att börja blogga igen. Mitt lov har varit underbart, jag har hunnit med hur mycket som helst. Och tänker inte gå igenom allt i detal...

Ovido - Quiz & Flashcards